Onderwerpen

donderdag 10 mei 2012

CAF – huursubsidie in Frankrijk


Ik kwam er onlangs achter dat ik als student hier in Frankrijk recht heb op financiele hulp voor mijn huur. Een klasgenoot zit hier ook in Parijs zit, heeft zijn aanvraag al zo goed als ingediend.
op www.caf.fr kan je kijken op hoeveel subsidie je recht hebt elke maand. De subsidie werk ook met terugwerkende kracht.


Je moet een aantal vragen invullen over je woon en werksituatie, wat is belangrijk?
-Leeftijd (jonger dan 26 jaar)
-Woonadres en type woning
-Hoogte van de huur
-Huidige werksituatie
-Inkomsten 2010

Na wat rekenwerk was de uitslag dat ik teveel verdien… Tenminste, ik verdiende teveel in 2010, want alleen het jaarinkomen van dat jaar moet je opgeven. Het feit dat ik nu op dit moment maar 2,70 per uur verdien als stagiair is blijkbaar niet van belang.
Helaas pindakaas dat ik niet in aanmerking kom voor subsidie dus J

Voor alle andere studenten die eventueel in Frankrijk stage gaan lopen, verdiep je even in de website van het CAF. Zonde om dat geld te laten liggen terwijl je er recht op hebt! Ondanks dat alles in het Frans is kan je vast wel iemand vinden die genoeg talenkennis heeft om het een en ander te vertalen.
Je wordt al genoeg kaalgeplukt hier in Parijs…  Het leven is een stuk duurder en in mijn geval al helemaal door het bemiddelingsbureau dat ik had ingeschakeld.
Via buitenlandsestage.nl ben ik doorverwezen naar Aquarius, een frans bemiddelingsbureau.
Ik had het natuurlijk wel van te voren kunnen weten dat deze mensen maar aan een ding denken… zoveel mogelijk van jou GELD afnemen
Ik zal nog wel een uitgebreid bericht schrijven over hun oplichterij. Hopelijk zijn er dan studenten die het bureau googlen en mijn bericht vinden. Het is echt te belachelijk voor woorden hoe zij met hun klanten omgaan.

1 opmerking:

  1. URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW
    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY LAST WEEK, BUSINESS/HOME/COMPANY/PROJECT/PERSONAL LOAN? ARE NOW AFFORDABLE HERE FOR YOU TODAY CONTACT Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Hello,I'm here to testify of how i got my real estate business loan from PROF. MRS.DOROTHY JEAN INVESTMENTS (profdorothyinvestments@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan Ranging from $5,000.00 to $2,000,000.00USD with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 33 years to pay back the loan secure and unsecured. Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender?
    MRS.DOROTHY JEAN holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Contacts Whatsapp Number +1(541)279-1406 Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Consider all your financial problems tackled and solved ASAP. Share this to help a soul right now THANKS.

    BeantwoordenVerwijderen