Onderwerpen

dinsdag 29 mei 2012

Pinksterweekend

Het was in Parijs het afgelopen weekend echt fantastisch mooi weer! Mijn zus met haar vriend en kind hadden precies in dit weekend gepland om mij te bezoeken. Hardstikke leuk natuurlijk!
Met dit heerlijke weer zijn we uitgebreid naar Versailles geweest en heerlijk door de tuinen gebanjerd. Mijn neefje vond de fonteinen werkelijk een attractie vooral als ze danste op klasieke muziek.
Een beetje jammer dat je 8.50 per persoon moet betalen om toegang te krijgen voor het park.. Maar we waren een hele dag zoet met de mooie omgeving en het park is giga groot. Ook nog een dagje in het park onder de ijfeltoren geweest. Zie de foto met mijn neefje :)

Mijn moeder heeft ook besloten om een weekend naar Parijs te komen, voor 15-17 juni. Ik kan niet wachten om ook haar het mooie Parijs te laten zien en wie weet is het dan ook zulk prachtig weer.

Hoe was jullie weekend?

1 opmerking:

  1. Klinkt al een heerlijk weekend met je familie. Jammer inderdaad van de hoge kosten voor het park. Ook mijn weekend was fijn. Lekker een fietstocht gemaakt en gegourmet met vrienden. Hier krijgen we de komende dagen anders weer, dat is wel jammer, maar dit kunnen ze ons niet meer afpakken.

    BeantwoordenVerwijderen