Onderwerpen

zaterdag 7 juli 2012

bijverdienen met golfballen

Ik wilde graag wat bijverdienen door wat overbodige spullen te gaan verkopen op marktplaats maar hier ben ik nog niet mee begonnen. Nu had ik ondertussen wel een ander idee: golfballen verkopen.

Mijn vader heeft namelijk al jaren een tik: hij vist golfballen uit de sloten van de golfbaan tijdens het spelen. Op een of andere manier heeft hij dit jaren lang gedaan waardoor er overal in mijn ouders huis en tuin kisten vol met golfballen staan. Vroeger heb ik ook veel ballen weggegeven omdat ik vooral vond dat er veel en veelste veel ballen in en rondom het huis lagen maar er kwamen elke keer toch weer meer nieuwe bij. 

Laatst had mijn vader het idee om mij de ballen te laten verkopen zodat ik een extra zakcentje kan verdienen. Het eerste idee was om ze via marktplaats aan te bieden maar via mijn vriend heb ik een golfbaan gevonden die geïnteresseerd is in deze oude golfballen. Ze willen er 4000 overnemen voor 1000 euro! Dat is 25 cent per bal. Nooit gedacht dat je er zo veel geld mee kon vangen! :D
Mijn vader is akkoord met het bod van de golfbaan en nu moet ik alleen nog de ballen vervoeren naar de desbetreffende golfbaan (met hulp van mijn vriend). Het bedrag wil ik graag gebruiken om in het najaar samen met mijn vriend op vakantie te gaan. Dat lijkt me een goede besteding!


7 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat zijn de betere meevallers! Ik heb zojuist mijn kledingkast uitgemest voor marktplaats, morgen volgt de woonkamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw :) Eigenlijk wel heel lief van je pa!
    En zo ben je in 1 x van een hoop ballen af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,

    mag ik vragen aan welke golfbaan dit was?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vragen mag altijd maar dit vind ik net iets te persoonlijk om op mijn blog te publiceren :)

      Verwijderen
  4. ik doe dat ook maar hoe kom je aan zoveel golfballen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ik heb een vraagje mijn dochtertje heeft namelijk ook heeel veel golf ballen . Welke golfbaan heeft u ze aan verkocht. Mvg Mariska

    BeantwoordenVerwijderen